loading...
کشتی کج
آخرین ارسال های انجمن
رسول نوری بازدید : 779 سه شنبه 1390/08/17 نظرات (1)



نتایج دابلیو دابلیو ای راء 7 نوامبر 2011:
شوء ماندی نایت راء این هفته نیز برای چندمین بار پیاپی با عنوان سوپر شوء و پس از ماه ها در بیرون از ایالات متحده برگزار شد! در شوء بامداد امروز که از شبکه USA از شهر لیورپول روی ایر رفت، شاهد ثبت دو مسابقه رسمی دیگر برای پی پی وی سوروایور سریز بودیم که درباره این مسابقات توضیحات بیشتری طی ساعات آینده قرار خواهد گرفت. همچنین در شوء این هفته کوین نش پس از دو هفته غیبت این بار به عنوان استار جدید به کمپانی بازگشت و استوری خود با تریپل اچ را در غیاب هانتر ادامه داد! همچنین تگ تیم شدن جان سینا با زک رایدر و مقابله آنها با آوسوم تروث نیز از مهم ترین اتفاقات شوء امروز بود. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب شاهد مشروح نتایج این هفته باشید:

پروموی ابتدای شوء:
در ابتدای شوء، موزیک جان سینا زده شد و وی وارد رینگ شد. سینا، د راک را به رینگ دعوت کرد تا همه را دیوانه کند اما گفت که او امشب اینجا نیست!! سینا اعلام کرد: هفته آینده، راک به ماندی نایت راء بازخواهد گشت و من نیز امشب مقابل آوسوم تروث مسابقه میدهم و تگ تیم من نیز یکی از هال اف فیمرهای آینده کمپانی است! سینا از آغاز فروش بلیط رسلمنیا و تگ تیم شدن با راک صحبت کرد تا اینکه موزیک دمیز و آرتروث زده شد و این دو به استیج آرنا وارد شدند. میز گفت: هفته گذشته تو را پین فال کردم کاری که تریپل اچ و شان مایکلز در رسلمنیا هم نتوانسته بودند انجام بدهند. تو هفته گذشته ما را خجالت زده خود کردی ولی دیگر این اتفاق ها تکرار نخواهد شد! حالا آرتروث، میکروفون را گرفت و گفت: هر کسی که میخواهد با سینا تیم شود، بشود ولی سرنوشتش، سرنوشتی خواهد بود که در انتظار راک و سینا در سوروایور سریز است! در ادامه سینا درباره تگ تیم خود در مسابقه امشب تعریف و تمجید کرد اما اسمی از او نبرد و در نهایت جمله معروف د راک، مهم نیست چه کسی حریفت باشد را گفت! میز و تروث وارد رینگ شدند و ناگهان به سینا حمله کردند که در نهایت با پخش تم سانگ زک رایدر، او به رینگ آمد و باعث فرار میز و آرتروث شد!

مسابقه اول: جان موریسون در مقابل دالف زیگلر .................... برنده مسابقه:
جان موریسون
ویکی گوئررو حواس موریسون را پرت کرد تا زیگلر رول آپ کند اما موریسون بدل کرد و خودش با رول آپ برنده شد!

مسابقه دوم: میسون رایان در مقابل جی تی جی .................. برنده مسابقه:
میسون رایان
در یک بازی کاملا یک طرفه، رایان با اجرای یک فول نلسون و سپس اسلم قدرتمند برنده این بازی نمادین شد!

مسابقه سوم: کوفی کینگستون در مقابل آلبرتو دلریو .............. برنده مسابقه:
آلبرتو دلریو
دلریو موفق شد که با اجرای کراس آرم بریکر، کوفی را مجبور به تپ اوت نماید!
» پس از پایان بازی، دلریو همچنان به اجرای سابمیشن خود ادامه داد تا اینکه موزیک سی ام پانک زده شد و او وارد رینگ شد تا دلریو نیز حمله خود به کوفی را متوقف کند! دلریو گفت: هفته گذشته، پانک مانند یک آدم ترسو از من تایتل شات خواست ولی این سودی برای او ندارد چرا که او یک پیش باخته است! در حالی که تماشاگران به شدت پانک را تشویق میکردند، وی میکروفون را گرفت و گفت: تایتل شات من درست بود ولی قهرمانی تو کاملا ناحق و اشتباه! تو بعد از آن قهرمان شدی که کیف مانی این د بنکت را پس از اینکه من یک بازی سنگین را انجام داده بودم و حتی از کوین نش، جکنایف پاور بامب را دریافت کرده بودم را روی من کش کردی! یا اینکه در هل این ا سل با زدن یک لوله به سر من قهرمان شدی! دلریو گفت: من قهرمانم و تو باید به من احترام بگذاری که پانک پاسخ داد: تو قهرمان هستی، اما در عین حال، تک بعدی هم هستی!! یعنی وقتی که هواداران تو را در ویدئو می بینند، سریع آن ویدئو را جلو میزنند!! هدف من فقط بردن تو در سوروایور سریز نیست بلکه زیبا و جالب کردن مجدد تایتل WWE است! دلریو گفت: من قهرمان و در جهان بهترینم و از تو میخواهم که بازی ما در سوروایور سریز لغو شود که پانک پس از کمی فکر، لبخندی زد و گفت: نه! در اینجا دلریو به پانک حمله کرد و آماده زدن آرم بریکر شد که پانک بدل کرد و برای اجرای سابمیشن آناکاندا وایس رفت که ریکاردو رودریگز دخالت کرد و باعث فرار دلریو از رینگ شد! در نهایت این قسمت با زدن یک GTS از پانک روی رودریگز به پایان رسید!

مسابقه چهارم: جک سواگر در مقابل سانتینو مارلا ................. برنده مسابقه:
جک سواگر
در این بازی کوتاه و بی روح، سواگر با اجرای انگل لاک روی سانتینو موفق به پیروزی شد.

پروموی جری لاولر:
در ادامه شوء، جری لاولر به رینگ آمد و کلی کلی را معرفی کرد که وی همراه با ایو تورس و آلیشا فاکس وارد رینگ شد. لاولر گفت: کلی کاور مجله ماکسیم شده است و این مجله هفته بعد منتشر خواهد شد. در ادامه کلی کلی صحبت نسبتا طولانی را در مورد رشد و گذشته خود در WWE و فراز و نشیب هایی که داشته است، انجام داد. در ادامه ناتالیا و بث فینیکس به استیج آمدند و کلی را مسخره کردند و او را یک عروسک باربی خطاب کردند! دو هیل کمپانی وارد رینگ شدند و کلی به آنها گفت: شما هم اگر کاور نشنال گئورافیک شده بودید، من مسخره تان نمی کردم که فینیکس گفت: دیوا بودن، چیزی بیشتر از یک چهره زیبا نیاز دارد! آنها کلی را تهدید کردند که گریه کند که تورس و فاکس جلو آمدند و باعث خروج ناتالیا و فینیکس از رینگ شدند. در نهایت تورس و فاکس کاور ماکسیم از کلی را در رینگ به نمایش درآوردند و این بخش نیز به پایان رسید.

پروموی کوین نش:
در ادامه، جان لورینایتیس وارد آرنا شد و اعلام کرد: جدیدترین سوپراستاری که با وی قرارداد امضاء کردیم را قرار است هم اکنون معرفی کنم! این کار به دستور تریپل اچ انجام شده و او کسی نیست جز کوین نش! نش به رینگ آمد و گفت: باید در همان سال 1995 تریپل اچ را خاک می کردم اما شان میلکز نگذاشت و HHH را وارد گروهمان کرد! من در زمان ورودم به رویال رامبل 2011 بیشترین تشویق را شدم که بعد از آن تریپل اچ گفت که گروهمان برخواهد گشت ولی این طور نشد! هانتر خیانت کرد و او چیزی را با من نخواست. تریپل اچ به من پیشنهاد قرارداد با لجند و قدیمی ها را داد ولی من به وی گفتم که میتوانم قهرمان جهان باشم هر زمانی که خودم بخواهم! در پایان نش گفت: از اینکه با پتک به صورت تریپل اچ ضربه زدم، احساس خوبی دارم ولی نگرانی من بیشتر از این بابت است که او چگونه میخواهد بازی کند!

بک استیج با سی ام پانک:
در بک استیج دیوید اوتانگا و جان لورینایتیس دیده میشوند که درباره کوین نش با هم صحبت میکنند! اوتانگا گفت: چرا امشب برودس کلای در شوء حاضر نشد که لورینایتیس پاسخ داد: برودس، خاص است و تماشاگران لیورپول لیاقت دیدن او را ندارند!! در ادامه سی ام پانک به آنجا آمد که اوتانگا لبخندی به او زد که پانک به او گفت: مشکلی داری!؟ اوتانگا گفت: قهرمانان WWE نباید کسانی باشند که زمانی در پمپ بزنین کار می کردند! در اینجا پانک یک پانچ به اوتانگا زد و او را به زمین پرتاب کرد اما در برگشت دلریو که پشت پانک آماده حمله به او بود، ضربه محکمی به وی زد!

مین اونت
مسابقه پنجم: تگ تیم مچ ............................................ برنده مسابقه:
دمیز و آرتروث
» در این بازی آوسوم تروث در مقابل جان سینا و زک رایدر قرار گرفتند!
سینا برای اجرای AA روی میز رفت که میز بدل کرد و سینا را کاور کرد و در بیرون از رینگ نیز آرتروث، پاهای سینا را در حالی که داور در حال شمردن بود، گرفته بود تا وی نتواند کیک اوت کند و بدین ترتیب هیل ها برنده بازی شدند!
» ماندی نایت راء این هفته با پخش تم سانگ آوسوم تروث و لبخند زدن سینا به آنها به پایان رسید!


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ynxUSUocRkch در تاریخ 1391/01/06 و 8:58 دقیقه ارسال شده است

Good to find an eexprt who knows what he's talking about!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین های وبگردی
  • طب سنتی
  • دارو گیاهی
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • عکس
  • استخدام بانک
  • مجله تفريحي
  • صابون ضد جوش
  • صابون ضد چروک جنسينگ
  • آموزش تصويري بافتني
  • خريد ميکروفن
  • خريد شارژ ايرانسل
  • دانلود آهنگ جديد
  • اس ام اس تيکه دار
  • خريد شارژ ايرانسل
  • دانلود آهنگ جديد
  • اس ام اس تيکه دار
  • دانلود آهنگ جديد
  • خريد لاک هات ديزاين
  • شارژ مستقيم ايرانسل
  • طرفداران جان سینا
  • دنیای کشتی کجwwe
  • زیباترین سایت عكس و سرگرمی
  • هواداران موزیک
  • اطلاعات جامع ايرانگردي
  • برنامه دانلود دات کام
  • آپدیت روزانه
  • پايگاه سرگرمي شاهزاده
  • آریا بلاگ
  • وبم
  • ایرانلود**دانلود آهنگ**
  • وبلاگ تفريحي امپراطور
  • به روزترين وبلاگ كشتي كج فيلم و فوتبال 2011
  • کشتی کج احسان
  • ایران سانگ
  • عکس کشتي کج
  • ایران سانگ
  • گالری عکس ایرانیان
  • پورتال دانلود،اموزش و سرگرمی
  • اولین سایت تخصصی متال
  • سیاره دانلود فیلم
  • میهن موبایل
  • تفریحی اس ام اس ناز
  • دانلود فول آلبوم
  • فینال دانلود
  • کشتی کج تخصصی
  • مجله اینترنتی پا به پا
  • طرفداران کشتی کج و تریپل اچ
  • پادشاه شبكه
  • البرز دانلود
  • عکس تم.اهنگ. بازی .نرم افزار. مطالب جدید
  • آدرس جدید تهران موزیک
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 659
  • بازدید ماه : 659
  • بازدید سال : 5,715
  • بازدید کلی : 413,246